Volné pracovní místo  Finanční ředitel

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, holding, který zastřešuje společnosti zabývající se stavbou veletržních expozic, zakázkových interiérů a dalších stavebních projektů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Finanční ředitel.

Náplň práce:

  • Vedení užšího kolektivu 2 - 3 účetních a kooperace s finančním oddělením, podporujícím ostatní entity v holdingu
  • Aktivní spoluúčast při stanovování finanční strategie, hospodářského plánu a finančního rozpočtu organizace v součinnosti s ostatními odděleními organizace
  • Nastavení a pravidelná aktualizace interních procesů a řízení aktivit v rámci finančního řízení společnosti
  • Optimalizace aktiv, pasiv a daňové zátěže, řízení cash-flow
  • Podpora vedení při zajišťování efektivnosti hospodaření organizace
  • Pravidelné analyzování finančních ukazatelů podnikového controllingu
  • Sledování rizik, jejich hodnocení a nastavení opatření k jejich odvrácení nebo minimalizaci
  • Zajišťování aktuálních zpráv o stavu finančních zdrojů a výsledcích podnikového hospodaření
  • Poskytování finančních analýz, prognózování a doporučení pro rozhodování managementu organizace
  • Odpovědnost za rozvoj finančního oddělení (spolupodílení se na digitalizaci a zefektivňování procesů, tvorba zadání pro finanční analýzy / reporty směrem k vedení společnosti i pro potřeby finančního oddělení)
  • Reprezentování organizace na jednáních se spoluvlastníky ve Švýcarsku, partnerskými společnostmi a dalšími subjekty auditorskými, daňovými a účetními orgány
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními organizace (primárně obchodní oddělení a oddělení produkce)
  • Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci finančního a účetního oddělení

Požadujeme:

  • Zkušenost s finančním řízením společnosti s obratem přesahujícím 300 mil.
  • Zkušenosti s implementací ERP systému a řízením interních projektů obdobného charakteru
  • Znalost ERP systému Navision / Business Central
  • Zkušenosti s procesem konsolidace výsledků více entit
  • Znalost Microsoft Dynamics AX nebo D365Z
  • Silné manažerské zkušenosti a dovednosti, vůdčí rozvážný typ, přirozená autorita
  • Zkušenost s vedením středně velkého kolektivu
  • Zkušenosti a praxi v oboru a daňové problematiky
  • Silné komunikační dovednosti, schopnost proaktivní komunikace napříč celou firmou
  • Vynikající znalost a orientace v podnikových procesech
  • Anglický nebo německý jazyk na vysoké úrovni (denní komunikace s kolegy a partnery v zahraničí)
  • Zkušenost z korporátního prostředí výhodou
  • Zkušenosti s interními CRM systémy výhodou
  • Selský rozum, schopnost hledání a aplikace vhodných řešení
  • ŘP sk. B

Nabízíme:


  • Možnost podílet se přímo na vedení a budoucím směřování velice úspěšné rostoucí firmy, která si ale stále zachovává rodinný charakter
  • Obrovský prostor pro seberealizaci, zodpovědnost za vedení lidí i společnosti
  • Nadstandartní finanční ohodnocení odpovídající míře zodpovědnosti dané pozice
  • Zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí
  • Spolupráci na HPP nebo IČO
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Moravany u Brna

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadujeme

Angličtina - Středně pokročilá nebo Němčina - Středně pokročilá
 Zpět